MASURI DE PREVENTIE (COVID-19)

Pensiunea Caprice Monteoru a respectat intotdeauna standardele de curățenie și protocoale de securitate. Spațiile noastre au fost întotdeauna curățate și igienizate meticulos în fiecare oră din fiecare zi. Însă acum, mai mult decât oricând, practicile noastre existente în industria si situația actuală sunt îmbunătățite pentru a include mai multe măsuri de curățenie și igienizare preventivă, garantând oaspeților noștri liniștea sufletească pentru a se bucura de vacanța lor cu cea mai mare încredere.

SUNTEM PRUDENȚI CU MĂSURILE DE PREVENIRE
Prevenirea este cheia pentru protejarea sănătății angajaților și oaspeților noștri.

1. SOSIREA LA PENSIUNE

Oaspetii vor fi primiți cu aceeași ospitalitate cu care v-am obișnuit.

VERIFICAREA TEMPERATURII PREVENTIV LA SOSIRE

Temperatura oaspeților va fi verificată la sosirea în hotel ca măsură de precauție. Temperaturile care depășesc 99.5F/37.3˚ C vor fi considerate neconforme în concordanță cu legislația actuală în vigoare. Se pot efectua controale suplimentare de măsurare a temperaturii la cererea oaspeților sau pe toată durata șederii la cererea personalului hotelului sau autorităților, daca există suspiciuni de îmbolnăvire.

  • Recepția și zona de intrare în pensiune vor fi curățate și igienizate la fiecare 240 de minute pe parcursul zilei.
  • Toți membrii echipei vor purta mască în timpul serviciului și vor fi instalate stații de igienizare suplimentare pentru oaspeți și membrii echipei.
  • Oaspeții trebuie să păstreze o distanță de siguranța de minim 1.5m.
  • Cheile de la camera vor fi dezinfectate.
  • Practicile de distanțare socială şi purtarea măştii  vor fi respectate și monitorizate în toate spațiile publice ale pensiunii (spații publice sunt socotite toate celelalte spații, altele decât cele de cazare – camere).

2. PUNCTE DE ALIMENTAȚIE PUBLICĂ (Restaurant,Terasa, Bucătărie)

RESTAURANT si TERASA

  • Toți membrii echipei vor purta măști și mănuși de protecție.
  • Toate utilajele utilizate frecvent, mașini de cafea, etc. vor fi curățate și igienizate frecvent în conformitate cu protocoalele de dublă verificare.
  • La intrarea în restaurant vă vom pune la dispoziție instalații de igienizare a mâinilor.
  • La interarea la terasa am montat o chiuveta mobila, cu apa si sapun si dispozitiv cu dezinfectant.
  • Meniurile vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare.
  • Toate mesele, scaunele și stațiile de servire vor fi curățate cu soluție dezinfectantă după fiecare utilizare.
  • Practicile de distanțare socială vor fi respectate și monitorizate în toate locurile de luat masa.
  • Articolele din sticlă sunt dezinfectate în mașină de spălat vase profesională.
  • Toate sticlele de condimente, ulei, oțet, sare și piper vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare individuală.

BUCĂTĂRIA

  • Toți membrii echipei vor purta măști pentru față și mănuși.  Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate la fiecare oră în mod regulat pe tot parcursul zilei și se notează în registre de control.
  • Toate obiectele de linie: căni, tacâmuri, șervețele și tăvi vor fi îndepărtate atunci când nu sunt utilizate.
  • Mașinile de spălat vase vor funcționa la o temperatură de 80˚C sau mai mult și includ o etapă obligatorie de pre-clătire .
3. ÎNTREȚINERE MENTENANȚĂ

Toți membrii echipei vor purta mănuși și măști pentru față. După fiecare intervenție suprafețele vor fi dezinfectate.

4. CAMERE DE OASPEȚI

Caprice Monteoru a introdus măsuri și mai elaborate de menaj, pentru a asigura un mediu igienizat si de calitate. După curățarea completă a fiecărei camere, ușa va fi blocată pentru a certifica faptul că nimeni altcineva nu a accesat spațiul de cazare până la sosirea oaspeților.

  • Persoana de la mentenanță va dezinfecta atât interiorul cât și exteriorul mânerului ușii cu dezinfectant la ieșirea din camera cu substante cu biocide.
  • Obiectele din camere (telecomenzi,clante,intrerupatoare)sunt igienizate zilnic.
  • Echipa de menaj va fi echipată cu mănuși de unică folosinta si mască de protecție.
  • Cameristele vor respecta toate procedurile interne de curățare.
  • Se igienizează toate echipamentele (mopuri, găleți de mop, coșuri de praf, cărucior, etc.) cu agenții de curățare și de igienizare recomandați.
  • Se amplasează geluri și săpunuri anti-bacteriene în fiecare cameră de oaspeți.
5. PISCINA

ZONA DE PISCINA

  • Testele de calitate a apei se vor face în conformitate cu un sistem de verificare, de minim 3 ori pe parcursul zilei. Se vor nota parametrii într-un registru special.
  • Șezlongurile de la piscină şi zona exterioară vor fi igienizate în fiecare dimineață, înainte de utilizare și, din nou, după fiecare utilizare și vor fi separate în conformitate cu ghidurile de distanțare fizică recomandate de autorități.
  • In fiecare dimineata piscina se aspira, iar filtrele instalațiilor de la piscină vor fi curățate zilnic de minim 3 ori pe zi.Adăugarea de soluție de Chemoclor T-Tablete (produs biocid) şi Ph se va nota intr-un registru in conformitate cu legislația actuală în vigoare.
  • La sfarsitul programului folosim solutii suplimentare pentru dezinfectare si curatarea apei, Floculant si Antialge.
6. MEMBRII ECHIPEI

SIGURANȚĂ PENTRU TOŢI MEMBRII PERSONALULUI

  • Stabilim un nivel de referință și mai ridicat pentru o sănătate bună, cu noi cerințe pentru toți membrii personalului.
  • Sunt instruiți unde se află cele mai apropiate stații de dezinfectare a mâinilor.
  • Vor purta echipament de protecție și mănuși în orice moment, în funcție de cerințele postului.
  • Nu-și poartă uniformele în timpul călătoriei la și de la serviciu.
  • Având temperatura controlată înainte de a intra în tură, monitorizăm permanent starea de sănătate a acestora.
  • Pentru a ne asigura că toți membrii echipei rămân sănătoși atât la locul de muncă cât și în afara acestora, li se va asigura o pregătire specializată continuă privind practicile de prevenire și igienizare la domiciliu.
  • Tot personalul a fost instruit să respecte recomandările de prevenire și au participat la cursuri de instruire.
7. TOALETE PUBLICE

Toaletele publice sunt dezinfectate la fiecare oră.

8. FURNIZORI ȘI PRIMIRE MARFĂ

Chiar și furnizorii și partenerii noștri vor fi asociați la noul protocol de curățenie prin:

  • Restrângerea ferestrelor de livrare și limitarea contactului fizic;
  • Sanitarizarea tuturor punctelor de atingere, inclusiv a echipamentelor, spațiilor de depozitare și zonelor de acces;
  • Se va efectua îndepărtarea tuturor ambalajelor exterioare la livrare pentru a elimina orice contaminare.
9. TOATE ZONELE PUBLICE (holuri , scări )

Toate zonele publice vor fi dezinfectate la un interval de 240 minute.

10. LOCURILE DE JOACĂ PENTRU COPII

Va fi dezinfectat zilnic.